NIVEA prekės ženklo istorija

Prekės ženklo istorija

SKIRTINGI ODOS TIPAI. SKIRTINGI POREIKIAI.


Daugiau kaip prieš šimtą metų išradome šiuolaikišką odos priežiūrą – sukūrėme NIVEA „Creme“. Šiandien milijonai skirtingą odos tipą turinčių žmonių iš viso pasaulio pasikliauna NIVEA prekės ženklu. Štai kodėl mūsų tyrėjai vieningai dirba su žmogaus odos individualumu ir skirtingais priežiūros reikalavimais, kuriuos lemia kultūra, lytis ir amžius. Vadovaudamiesi šiuo požiūriu, per pastarąjį dešimtmetį sukūrėme įvairių naujoviškų odos priežiūros produktų – nuo dezodorantų iki produktų nuo saulės. Dirbdami su daugiau kaip 50 institucijų visame pasaulyje, stengiamės užtikrinti, kad mūsų produktai tiktų Jūsų odai. Hamburge įsikūrusioje pagrindinėje mūsų būstinėje įrengėme Azijai ir Lotynų Amerikai skirtą laboratoriją, kur vykdome specialius tyrimus, kurių metu atsižvelgiama į odos tipus ir klimato sąlygas tuose regionuose. Taip elgiamės, kad vieną dieną kiekvienas pasaulio asmuo galėtų pasitikėti NIVEA produktais.

Viskas prasidėjo nuo „nix“.

Prieš prasidedant NIVEA „Creme“ sėkmės istorijai, reikėjo išrasti kažką visiškai kitokio – „Eucerit“. „Eucerit“ veikia kaip emulsiklis ir sujungia aliejų ir vandenį į puikų, stabilų mišinį. Laimei, dr. Isaac Lifschütz iki 1911 m. sukūrė šį visiškai naują emulsiklį. Dermatologijos profesorė Paul Gerson Unna žavėjosi dr. Lifschütz specializuotomis žiniomis šioje srityje ir tai pateikė chemikui ir „Beiersdorf“ įkūrėjui dr. Oscar Troplowitz. Pastarasis iš karto suprato, kad vandens aliejuje emulsija būtų puikiu kosmetinio odos kremo pagrindu. Viskas, ko dabar jiems reikėjo, buvo pavadinimas. O norint vieną rasti, dr. Troplowitz nereikėjo toliau dairytis – tereikėjo galvoti apie patį kremą. Kai emulsija buvo baigta, ji buvo sniego baltumo spalvos. Pavadinimas NIVEA kilo iš lotyniškų žodžių „nix, nivis“ ir reiškia sniegą. Todėl išvertus pavadinimą NIVEA, jis pažodžiui reiškia sniegą baltą.

NIVEA UŽSITARNAUJA PASAULINĮ POPULIARUMĄ

1911

Chemikas dr. Isaac Lifschütz išranda emulsiklį „Eucerit“, galintį sukurti stabilų vandens ir aliejaus mišinį. Farmacininkas ir verslininkas dr. Oscar Troplowitz pripažįsta jo potencialą ir kartu su dermatologu prof. Paul Gerson Unna sukuria visų kremų motiną – NIVEA. Po tokios sėkmės linija išplečiama – netrukus atsirado talkas, muilas ir plaukų pienelis. Išlaikant trijų mokslininkų dvasią, su mumis tyrimų ir plėtros srityje šiandien dirba daugiau kaip 500 darbuotojų. Bėgant metams, mūsų įsipareigojimas leido pasiekti daug pasiekimų odos priežiūros srityje, kurie dabar priimami kaip savaime suprantami.

1914

Per vandenyną skrendantys lėktuvai ir pirmieji hidroplanai sujungia šalis ir žemynus, leidžia daug paprasčiau nukeliauti ilgą atstumą ir plėstis į tarptautines rinkas. Naujai įkurta bendrovė „Beiersdorf“ šią galimybę išnaudoja: vos po trijų metų nuo jos įkūrimo, NIVEA „Creme“ yra kiekviename žemyne. Iki dabar 42 proc. jos pardavimų sudaro pardavimai užsienyje. NIVEA „Creme“ stabili sudėtis leidžia jam atlaikyti ilgas keliones skirtingose klimato zonose. Šiandien NIVEA galima įsigyti visame pasaulyje, daugiau nei 200 šalių.

1924

Ne tik 20-ies ir 30-ies sulaukusios madą išmanančios moterys, apibūdinančios epochą – pasaulio vyrai nešioja ūsus. NIVEA pripažįsta poreikį rūpintis vyrų veido oda prieš ir po skutimosi, o jų skutimosi muilas tampa pirmuoju specialiai vyrams sukurtu produktu. Sportas ir laisvalaikio veikla mūsų visuomenėje vis populiarėja. Aristokratišką blyškumą pakeičia gyvybiškumo ir lengvo įdegio troškumas. „Beiersdor“ reklamos skyriaus vadovas Juan Gregorio Clausen gana atsitiktinai atranda tris nuotaikingus, įžūlius, gaiviai atrodančius jaunus brolius. 1924 m. NIVEA berniukai tapo naujomis NIVEA reklamos žvaigždėmis. Tuo pačiu metu debiutuoja naujo dizaino koncepcija: pirmą kartą NIVEA parodo savo garsiąją mėlyną skardinę dėžutė – iki šios dienos NIVEA prekės ženklo ikoną.

Pirmoji berniukų grupė

1925

NIVEA mergaitės

Nors šiandien realybės šou, tokie kaip „Britain’s Got Talent“, „Idols“ arba „Germany's Next Top Model“ yra įprasti, tačiau 1925 m. žiniasklaidos organizuotas tokio tipo talentų konkursas buvo kažkas visiškai naujo. Kai NIVEA įdėjo reklamą į Berlyno laikraštį ir paskelbė nacionalinę trijų NIVEA merginų paiešką, tai sukėlė didžiulį visuomenės susidomėjimą. Ir dar daugiau, kad NIVEA ieškojo ne žavingų modelių, tačiau netoli gyvenančios merginos: „Mes neieškome didelių gražuolių, žavingų baliui apsirengusių merginų ar madingų damų. Ieškome nuostabių jaunų merginų, atrodančių sveikai, natūraliai ir gaiviai.“ Jauna mama Fröhlich iš šiaurės Vokietijoje esančio Flensburgo pamatė reklamą ir pagalvojo, kad jos trys dukros Margot, Elfriede ir Hertha puikiai atitinka šį aprašymą. Kai jų tėvas sužinojo apie planą, jis aiškiai pasakė, kad savo dukrų nenori matyti plakatuose. Todėl jų motina ėmėsi veiksmų ir jam nieko nesakiusi jas užregistravo.

Merginoms pasisekė dėl jos tokio poelgio, kadangi galiausiai Fröhlich seserys įveikė daugiau kaip 1 000 kitų taip pat konkurse dalyvavusių merginų. Netgi paaiškėjo, kad šeima niekada nebuvo girdėjusi apie NIVEA, kadangi jos neseniai buvo persikėlusios į Vokietiją iš Samoa, kur NIVEA produktai nebuvo prieinami. Dabar išdidus p. Fröhlich taip pat palaikė idėją, kad jo dukros turėtų tapti NIVEA merginomis, todėl jos tapo naujų reklamų veidais. Ir lygiai taip pat kaip prieš jas buvę NIVEA berniukai, neilgai truko, kol Fröhlich seserys, kad ir kur beeitų, būtų pasveikintos džiaugsmingu „Labas NIVEA!“.

1958

NIVEA TAMPA APSAUGOS NUO SAULĖS PRODUKTŲ PRADININKE

1958

1950 m. kupini atgauto gyvybingumo, optimizmo ir energijos. Auganti gerovė suteikia daugiau žmonių galimybę keliauti. Automobilius turintys žmonės gali keliauti, o populiariausios kelionių kryptys veda į saulėtus pietus. Italija – tai nauja vokiečių svajonių kryptis. NIVEA tyrimų departamentas jau tam tikrą laiką vykdo išplėstinius tyrimus apie saulės spindulių poveikį odai. Dabar itin tinkamas metas patenkinti visuomenės poreikius: NIVEA sukuria „Ultra-Oil Spray“ – kažką visiškai naujo. Paprastai užpurškiamas ir maloniai lengvą pojūtį paliekantis purškiklis atspindi visos kartos laisvėjančią dvasią. NIVEA kamuolys tampa puikiu atostogų priedu. Paprastai laikomas ir dar paprasčiau pripučiamas – jis suteikia džiaugsmo visai šeimai. Per pastaruosius 40 metų pagaminome daugiau kaip 20 milijonų kamuolių. Juos žino ir mėgsta viso pasaulio žmonės.

1963

1960 m. – tai maištingumo metai. Vis daugiau moterų išreiškia save šeimyniniame gyvenime ir darbe. Jos turi savo interesų ir visai nedaug laiko grožiui. Naujo tipo emulsija NIVEA „Milk“ padaro perversmą odos priežiūros srityje. Skystą kremą paprasta užtepti, jis greitai susigeria, o tuo pačiu užtikrina, kad oda bus intensyviai drėkinama. Be to, NIVEA palengvina šiuolaikinės šeimos gyvenimą kitoje srityje: palaikant kūdikių gimstamumą, išleidžiami „Baby Fine“ linijos priežiūros produktai, skirti švelniai kūdikio odelei apsaugoti. Naudodami naujosios NIVEA „Baby“ produktų linijos produktus, tėvai gali rūpintis ir apsaugoti savo naujagimių švelnią odelę. Mūsų kūdikiams skirtoje produktų linijoje yra pudra, produktai voniai, kremas, muilas ir vatos pagaliukai – ši linija išplėsta 1990 m.

1975

Vartant to laiko mados žurnalus, greitai tampa aišku viena – susidomėta seksualiniu patrauklumu. Bikiniai tampa mažesni, o daug drąsesnės už mus moterys paplūdimyje guli be viršutinės dalies. 1970 m. daug aktualesnė tampa saugesnė apsauga nuo saulės. NIVEA mokslininkai vaidina svarbų vaidmenį kuriant būdą, padėsiantį nustatyti apsaugos nuo saulės faktorių. Tai leidžia tiesiogiai palyginti įvairių produktų , pasirodžiusių pirmą kartą, efektyvumą. Todėl iki 1975 m. NIVEA jau gali nurodyti apsaugos nuo saulės faktorių ant savo produktų. 

NIVEA PADARO ODOS PRIEŽIŪROS PERVERSMĄ

1998

Vyresnė karta rodo naujai atrasto pasitikėjimo savimi pojūčio požymius. Jie turi pinigų, jaučiasi jaunatviški ir kelia didelius reikalavimus gyvenimo kokybei. Tai taip pat daro poveikį odos priežiūrai. NIVEA tyrimų skyrius atskleidžia senėjimo ir odos poreikių ryšį. Rezultatas – nauja odos priežiūros linija brandžiai odai. Pirmą kartą į vyresnes kaip 50 metų moteris tikslingai ir tiesiogiai atkreipiamas dėmesys. Ir plėtra tęsiasi – kompiuterių ir atvaizdavimo technologijos tampa efektyvesnės, todėl atsiranda geresnių galimybių pažvelgti į odos vidų. NIVEA tyrimų skyrius gauna naujų žinių apie mūsų odos struktūrą ir funkciją. „Beiersdorf“ naudoja informaciją, norėdama tapti viena pirmųjų bendrovių 1998 m., kad sukurtų kremą, kuriame yra pačioje odoje esančių sudedamųjų dalių. Paskesniais metais beveik visose taikytinose produktų kategorijose (nuo NIVEA „For Men“ iki NIVEA „Sun“) NIVEA naudoja sudedamąją dalį kofermentą Q10.

2011 m. / 2014 m.

Švytinti ir gerai prižiūrėta išvaizda tampa itin svarbia. Tačiau mūsų gyvensena tampa greitesnė ir labiau įtempta. NIVEA dėka niekas neturi praleisti puoselėjančių geros savijautos akimirkų. Taip yra todėl, kad NIVEA išranda serijas naujoviškų produktų, kurie per trumpiausią laiką užtikrina pirmos klasės priežiūrą. Todėl 2011 m. pristatyta NIVEA „Invisible Black & White“ linija – tai pirmoji linija dezodorantų, kurie nepalieka beveik jokių baltų žymių ant tamsių audinių arba geltonų dėmių ant šviesių audinių. Tai tikras perversmas!

Po to seka kita 2014 m. pristatyta naujovė, kai rinkai pateikiamas losjonas „In-Shower Body Lotion“. Tinkamai pritaikytas prie kasdienės šiuolaikinių moterų ir vyrų rutinos, jis sutaupo daug laiko, kadangi priemonę galima greitai ir paprastai naudoti duše. Dabar kiekviena diena yra kūno losjono diena!

Šiandien ir rytoj

1911 m. kaip NIVEA „Creme“ prasidėjęs darbas šiandien yra didžiulė prekės ženklų šeima, apimanti daugiau kaip 500 produktų. Dešimtmečius NIVEA kūrė daugybę naujoviškų odos priežiūros produktų. O naujovės nesibaigė. Pristačiusi „Natural Balance“, NIVEA kalba apie aplinkosaugos problemą – daugeliui žmonių artimą dalyką. Tai pirmoji itin efektyvi NIVEA linija su daugybe natūralių sudedamųjų dalių, dalinai gautų iš ekologinių ūkių. Be to, rinkoje pristatomas produktas NIVEA „Q10plus anti-wrinkle serum active beads“ – tai priemonė, turinti didžiausią pačios odos sudedamosios dalies Q10 koncentraciją visoje NIVEA „Q10plus anti-wrinkle“ linijoje. Anksčiau, dabar ir ateityje – kalbant apie odos priežiūrą, NIVEA visada nustato naujus standartus. Visi garsaus odos priežiūros prekės ženklo istoriniai pasiekimai pateikiami čia: PIRMYN NUO PAT PIRMOJO ŽINGSNIO