odos-priežiūros-patarimai-miniatiūra

Odos priežiūros patarimai bet kokiam odos tipui

Kaip rūpintis oda norint puikių rezultatų

Visi gali turėti gražią odą, jei žino odos poreikius ir laikosi kelių paprastų odos priežiūros taisyklių.

Kasdienės odos priežiūros patarimai norint sveikiau atrodančios odos

Odos priežiūros rutina ir pasirinkti produktai yra svarbūs norint gražios odos.

Gražios rankos ir pėdos

rankos-ant-sukryžiuotų-pėdų

Mūsų rankos ir pėdos yra itin svarbios kūno dalys, kurios mums padeda dienos metu atlikti beveik visus mūsų judesius. Gražios rankos ir pėdos, kuriomis tinkamai rūpinamasi, ypač traukia akį.

Kaip turėti lygią odą nuo galvos iki pirštų galiukų

Plonai veido odai ir sausoms blauzdų ir alkūnių sritims odos priežiūros rutinoje skiriamai daug dėmesio. Tačiau kitos vietos dažnai pamirštamos.
Ypač dažnai praleidžiamos nugaros ir skrandžio sritys. Joms taip pat reikia ypatingos priežiūros, ypač jei dėvite drabužius arba naudojate skalbimo skystį, kuris gali jas sudirginti.
Mūsų krūtinės oda yra gana plona, vasarą ji dažnai atidengta, todėl linkusi nudegti. Norint apsaugoti šią ploną sritį nuo UV spindulių žalos, visada būtina naudoti tinkamą apsaugą nuo saulės, pvz., NIVEA „Sun Protect & Moisture“, kuri rūpinasi oda ir yra atspari vandeniui.
Sausiausia oda yra ant mūsų kelių, alkūnių ir blauzdų – ši būklė žiemą gali dar labiau pasunkėti, todėl gali prireikti intensyvios priežiūros, pvz., NIVEA „Smooth Sensation Body Milk“.

7 kasdienės odos priežiūros patarimai į grožio rutiną

  • Mėgstamiausius naktinės priežiūros produktus laikykite šalia lovos, kad sutaupytumėte laiko ir nepamirštumėte juos užtepti.
  • Pamaloninkite pėdas prieš miegą: užtepkite kremo ir apsiaukite naktines kojines.
  • Visada rankinėje turėkite rankų kremą.
  • Dieniniam makiažui vietoj kreminės pudros naudokite drėkiklį su spalva, pvz., NIVEA „BB Cream“, kad oda imtų gaiviai spindėti vos per kelias sekundes.
  • Žiemą naudokite oro drėkintuvą. Ideali patalpos oro drėgmė yra 50–70 %.
  • Reguliariai dezinfekuojančia servetėle valykite telefoną. Išmaniuosius telefonus paliekame gulėti bet kur, todėl ant ekrano patenka bakterijų, kurios gali itin lengvai atsirasti ant skruostų ir ausų, sukeldamos odos problemų ir dėmeles.
  • Servetėles veidui laikykite krepšyje arba ant naktinio staliuko, kad galėtumėte greitai ir kruopščiai nuvalyti makiažą.

Gražioms kojoms reikia drėgmės

palinkusi-besišypsanti-moteris

Kelių ir blauzdų oda gali būti itin sausa. Intensyvaus poveikio kūno losjonai ir kūno pieneliai drėkina odą, o kojos atrodo gražios ir lygios.

Kaip ir ką valgote gali turėti ženklų poveikį odai

Valgyti odai tinkamą maistą, įskaitant taip vadinamą supermaistą, ir odą palaikyti sudrėkintą – tai pagrindiniai odos priežiūros patarimai.

Drėkinimo svarba

Norint turėti sveiką odą, kuri sudaryta iš dviejų trečiųjų vandens, dieną svarbu ją drėkinti. Vanduo ne tik suteikia odai drėgmės, bet ir išplauna toksinus, taip pašalindamas nešvarumus ir bakterijas.

Sportuojant itin svarbu gerti pakankamai vandens. Kadangi vandens netenkame prakaituodami, pradėjus gerti vandenį dieną prieš tai, sportuojant ir po sporto, tai padės palaikyti aukštą sudrėkinimo lygį.

Įprastai vaisiuose ir daržovėse yra daug vandens, o visų svarbiausia, maistingosios medžiagos kalio. Štai kodėl taip svarbu jų valgyti pakankamai.

Gerkite!

geriamasis-vanduo

Gerdami daug vandens atgaivinate odą. Vanduo palaiko ląstelių būklę, perduoda maistingąsias medžiagas. Optimaliai naudai pasiekti kasdien išgerkite bent du litrus vandens.

Tegul oda švyti naudojant kokosų vandenį

kokosų-vanduo

Kokosų vandenį sudaro iki 94 % vandens, jame nėra riebalų ir nedaug cukraus – jis puikiai tinka organizmui drėkinti, suteikia reikiamų vitaminų, kalio ir fermentų.

Žalieji tiršti vaisių kokteiliai

žalieji-tiršti-vaisių-kokteiliai

Dėl visų į lapinius žalumynus įeinančių naudingų antioksidantų, žalieji tiršti kokteiliai yra odos gelbėtojai. Be to, ryte juos lengva paruošti, jais galima mėgautis keliaujant ar biure.

Visapusiškas grožis: kompleksinė odos priežiūra

Jūsų gyvensena: kaip stresas, miegas ir sportas gali turėti reikšmingo poveikio odos sveikatai

Grožio miegas: gražios odos paslaptis?

mieganti-moteris

Tai metas, kai miegate, o kūnas ir oda turi laiko atsinaujinti ir atsistatyti nuo kasdienės veiklos. Svarbu pakankamai išsimiegoti – tada šis procesas galės vykti, nenukentės vidinė pusiausvyra ir oda. 

Skaitmeninė detoksikacija – kaip atsitraukti nuo šiuolaikinio gyvenimo blaškančių dalykų

Šiandien mūsų gyvenimas labiau užimtas ir skubantis nei kada nors – jau vien dėl technologijų, kurios rodos mus valdo, kiekio. Norint subalansuoti protą ir pašalinti įtampą, labai svarbu kartais leisti laiką be skaitmeninių įrenginių, pvz., išmaniųjų telefonų, planšetinių kompiuterių ir kompiuterių.

Tai, kad pasaulį varo socialinė žiniasklaida ir išmanieji telefonai, iš mūsų tikimasi, kad būsime nuolat pasiekiami – tai paprasčiausiai nesveika mūsų smegenims ar kūnui. Vakaras – tai puikus laikas atsitraukti nuo visą dieną taip arti laikytų įrenginių ir leisti mūsų baterijoms pasikrauti. Jei vakaras Jums netinka, tai galite padaryti savaitgaliais arba per atostogas.

Kodėl nepabandžius išjungti išmanųjį telefoną ir planšetinį kompiuterį likus 2–3 valandoms iki miego arba nenustačius telefono skrydžio režimo. Ši pertraukėlė leis protui atsiriboti nuo visų dienos įvykių. Stresas daro didelį poveikį odai, todėl už šią pertraukėlę ji Jums padėkos. Kai protas atsipalaidavęs, oda taip pat atsipalaiduos – tai galima laikyti dar viena odos priežiūros rutinos dalimi.