Bendrieji DUK

Ar turite kokių nors klausimų apie NIVEA paskyrą ir profilį?

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

1. Kokių privalumų suteikia turima NIVEA paskyra? 
NIVEA paskyra leidžia greitai ir paprastai pasiekti visus mūsų žiniatinklio svetainėje pateiktus pasiūlymus. Užsiregistruosite nemokamai, taip pat nepatirsite jokių paskesnių išlaidų. Prisijungę prie savo NIVEA paskyros, galite daug greičiau dalyvauti konkursuose, vertinti mėgstamiausius produktus ir naudotis visomis kitomis individualiomis mūsų žiniatinklio svetainės funkcijomis.

2. Kaip užsiregistruoti NIVEA žiniatinklio svetainėje? 
NIVEA paskyrą galite sukurti bet kuriuo metu nemokamai. Norėdami tai padaryti, spustelėkite kortelę „Prisijungti“ ir pasirinkite „Registruotis“. Tada užpildykite registracijos formą. Kai užsiregistruosite, atsiųsime Jums el. laišką, kad galėtume patvirtinti registracijai naudotą el. pašto adresą. Jame pateikiama nuoroda, kurią spustelėję galite aktyvinti NIVEA paskyrą. Be to, galite užsiregistruoti, jei perkate mūsų parduotuvėje, vertinate produktus arba norėtumėte tapti NIVEA MAN nariu.

3. Kaip prisijungti prie NIVEA žiniatinklio svetainės? 
Spustelėkite kortelę „Prisijungti“. Tada būsite nukreipti į prisijungimo formą. Ten turite įvesti NIVEA prisijungimo informaciją (el. pašto adresą ir slaptažodį). Jei dar neturite NIVEA paskyros, ją bet kada galite sukurti.

4. Jau esu NIVEA MAN nariu ir turiu paskyrą. Ar ją galiu naudoti? 
Taip, NIVEA MAN paskyra jau yra nauja NIVEA paskyra, todėl bet kada galite prisijungti įvesdami el. pašto adresą ir slaptažodį. Jei slaptažodį pamiršote, bet kada galite sukurti naują.

5. Jau turiu NIVEA internetinės parduotuvės paskyrą. Ar ją galiu naudoti? 
Taip, NIVEA internetinės parduotuvės paskyra jau yra nauja NIVEA paskyra, todėl bet kada galite prisijungti įvesdami el. pašto adresą ir slaptažodį. Jei anksčiau prisijungėte įvesdami asmeninį vartotojo vardą, dabar turite naudoti el. pašto adresą. Jei slaptažodį pamiršote, bet kada galite sukurti naują.

6. Kur galiu pakeisti internetinėje parduotuvėje naudojamą el. pašto adresą ar pašto adresą? 
Spustelėkite kortelę „Prisijungti“ ir prisijunkite prie NIVEA paskyros. Taip bus atverta sritis „Mano paskyra“. El. pašto adresą galite pakeisti meniu „Profilis“, o adresą (-us) – meniu „Adresų knygelė“. Atkreipkite dėmesį, kad pakeitus el. pašto adresą pasikeičia NIVEA vartotojo vardas.

7. Kas nutiks, jei pamiršiu slaptažodį? 
Jei pamiršote slaptažodį, paprasčiausiai spustelėkite „Prisijungti“, tada – „Pamiršau slaptažodį“. Kai įvesite el. pašto adresą, Jums bus atsiųstas patvirtinimo el. laiškas. Jame yra nuoroda, kurią spustelėjus įjungiama sritis, kurioje galite nustatyti naują slaptažodį.

8. Ar mano asmeninė informacija yra saugi? 
Taip, Jūsų duomenys yra saugūs. Mūsų privatumo politikoje rasite visą informaciją apie reikalingos privačios informacijos pobūdį, apimtį ir rinkimo bei laikymo tikslą.

9. Ką man siūlo NIVEA naujienlaiškis? 
NIVEA naujienlaiškyje gausite išskirtinės informacijos apie naujus produktus mūsų internetinėje parduotuvėje, taip pat įdomius NIVEA renginius ir konkursus, jaudinančių naujienų apie odos priežiūrą.

Turite daugiau klausimų?

Naudodami mūsų internetinę kontaktų formą, susisiekite su mumis.